Hodnocení obchodu
Dobrý den, pane Petře,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ohledně Vámi zakoupeného produktu neevidujeme k dnešnímu dni žádnou Vaši stížnost či připomínku. Věřím, že Vám dobře slouží v souladu s účelem, ke kterému byl vyroben.
Jediná nepříjemnost, o které jste nás informoval, spočívala v tom, že jste po odeslání objednávky nebyl přesměrován na platební bránu, nicméně vzápětí jste uhradil objednávku klasickým bankovním převodem, který jsme v pořádku zaregistrovali.
Přeji Vám pěkný zbytek léta
Barbora Metelková
produktová specialistka
velice rychlé vyřízení objednávky a expedice
Mají co jsme potřebovali a doručují rychle. Spokojenost.
Ryhlé vyřízení, objednávka dorazila do druhého dne.
super
Pozor obrázky u produktů neodpovídají přesně popisovanému produktu. Pokud budete koukat jenom na obrázky, můžete se splést jako já při objednávání typu schůdků. Výměna zboží proběhla dobře, jen se mi to trochu prodražilo.
Objednal jsem si chlorové tablety 20g, ale přišly mi tablety 200g. Nechtělo se mi tablety vracet, tak jsem jim napsal, ať mi vrátí rozdíl v ceně na účet. Peníze byly na účtu hned druhý den.
Dobrý den, pane Radku,
děkuji za Vaše vyjádření.
V dané situaci, kdy při expedici Vaší objednávky došlo k pochybení, přicházelo v úvahu více variant řešení.
Váš návrh jsme plně akceptovali a celou záležitost se snažili uzavřít co nejdříve.
Ještě jednou se Vám omlouvám za pochybení skladových pracovníků při expedici Vaší objednávky a přeji Vám pěkný zbytek léta
Barbora Metelková
produktová specialistka
Rychlost dodání , perfektní komunikace.
Schůdky s plastovými patkami mají u sebe na obrázku stříbrné trny, takže pokud si nedáte extra pozor a budete věřit obrázkům a přehlédnete co je v textu (sem fakt nečekala takový chyták), může se Vám stát stejně jako mne, že Vám místo tříbrných trnů přijde černá patka a budete se dohadovat o to, kdo udělal chybu a kdo má tedy platit poštovné za výměnu zboží. Nepříjemná komplikace.
Dobrý den, paní Maňasková,
děkuji za Vaše vyjádření.
Obrázky na eshopu mohou být ilustrační, stěžejní je vždy a výhradně popis produktu.
Po převzetí Vámi objednaného zboží z objednávky, ke které se vyjadřujete, jste nás mailem kontaktovala s tím, že jste si chybně zvolila typ bazénových schůdků - místo 4-stupňových jste zvolila 3-stupňové.
Přála jste si jejich výměnu a doobjednání dalších patek ke bazénovým schůdků. Operativně Vám byla nabídnuta konzultace s jedním z techniků, zda jsou patky s Vámi nově vybraným typem schodů plně kompatibilní.
Schody jste nám zaslala zpět v režimu odstoupení od smlouvy a zároveň jste si zadala novou objednávku, která Vám byla včera kurýrem doručena.
Obratem jste nás kontaktovala, že jste si opět objednala jiné schůdky, než jste zamýšlela.
Celou záležitost stále řešíme a jsme s Vámi v mailovém kontaktu.
Děkuji a přeji pěkný den
Barbora Metelková